حسینی, سید محمود, صدرزاده, مهدی, قره چه, منیژه. (1400). شناسایی و اندازه گیری مؤلفه های بازاریابی اخلاقی در صنایع منتخب ایران (مورد مطالعه: صنایع غذایی و آرایشی و بهداشتی). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(4), 35-62. doi: 10.22108/nmrj.2021.128474.2427
سید محمود حسینی; مهدی صدرزاده; منیژه قره چه. "شناسایی و اندازه گیری مؤلفه های بازاریابی اخلاقی در صنایع منتخب ایران (مورد مطالعه: صنایع غذایی و آرایشی و بهداشتی)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11, 4, 1400, 35-62. doi: 10.22108/nmrj.2021.128474.2427
حسینی, سید محمود, صدرزاده, مهدی, قره چه, منیژه. (1400). 'شناسایی و اندازه گیری مؤلفه های بازاریابی اخلاقی در صنایع منتخب ایران (مورد مطالعه: صنایع غذایی و آرایشی و بهداشتی)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(4), pp. 35-62. doi: 10.22108/nmrj.2021.128474.2427
حسینی, سید محمود, صدرزاده, مهدی, قره چه, منیژه. شناسایی و اندازه گیری مؤلفه های بازاریابی اخلاقی در صنایع منتخب ایران (مورد مطالعه: صنایع غذایی و آرایشی و بهداشتی). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1400; 11(4): 35-62. doi: 10.22108/nmrj.2021.128474.2427


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب