اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,570
تعداد مقالات12,842
تعداد مشاهده مقاله27,656,616
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,052,641
شکرچی زاده, زهرا, ولیخانی, زهرا. (1400). تأثیر ویژگی‌های تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید آنلاین ازطریق نقش میانجی نگرش به تبلیغ و برند (مورد مطالعه: دنبالکنندگان صفحات پوشاک چرم در اینستاگرام). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(4), 157-176. doi: 10.22108/nmrj.2022.129037.2464
زهرا شکرچی زاده; زهرا ولیخانی. "تأثیر ویژگی‌های تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید آنلاین ازطریق نقش میانجی نگرش به تبلیغ و برند (مورد مطالعه: دنبالکنندگان صفحات پوشاک چرم در اینستاگرام)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11, 4, 1400, 157-176. doi: 10.22108/nmrj.2022.129037.2464
شکرچی زاده, زهرا, ولیخانی, زهرا. (1400). 'تأثیر ویژگی‌های تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید آنلاین ازطریق نقش میانجی نگرش به تبلیغ و برند (مورد مطالعه: دنبالکنندگان صفحات پوشاک چرم در اینستاگرام)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(4), pp. 157-176. doi: 10.22108/nmrj.2022.129037.2464
شکرچی زاده, زهرا, ولیخانی, زهرا. تأثیر ویژگی‌های تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید آنلاین ازطریق نقش میانجی نگرش به تبلیغ و برند (مورد مطالعه: دنبالکنندگان صفحات پوشاک چرم در اینستاگرام). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1400; 11(4): 157-176. doi: 10.22108/nmrj.2022.129037.2464
 

آمار
تعداد مشاهده مقاله: 4,208
تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 1,488


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب