اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات44
تعداد شماره‌ها1,473
تعداد مقالات12,039
تعداد مشاهده مقاله22,276,451
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,788,155
شکرچی زاده, زهرا, ولیخانی, زهرا. (1400). تأثیر ویژگی‌های تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید آنلاین ازطریق نقش میانجی نگرش به تبلیغ و برند (مورد مطالعه: دنبالکنندگان صفحات پوشاک چرم در اینستاگرام). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(4), 157-176. doi: 10.22108/nmrj.2022.129037.2464
زهرا شکرچی زاده; زهرا ولیخانی. "تأثیر ویژگی‌های تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید آنلاین ازطریق نقش میانجی نگرش به تبلیغ و برند (مورد مطالعه: دنبالکنندگان صفحات پوشاک چرم در اینستاگرام)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11, 4, 1400, 157-176. doi: 10.22108/nmrj.2022.129037.2464
شکرچی زاده, زهرا, ولیخانی, زهرا. (1400). 'تأثیر ویژگی‌های تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید آنلاین ازطریق نقش میانجی نگرش به تبلیغ و برند (مورد مطالعه: دنبالکنندگان صفحات پوشاک چرم در اینستاگرام)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(4), pp. 157-176. doi: 10.22108/nmrj.2022.129037.2464
شکرچی زاده, زهرا, ولیخانی, زهرا. تأثیر ویژگی‌های تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید آنلاین ازطریق نقش میانجی نگرش به تبلیغ و برند (مورد مطالعه: دنبالکنندگان صفحات پوشاک چرم در اینستاگرام). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1400; 11(4): 157-176. doi: 10.22108/nmrj.2022.129037.2464
 

آمار
تعداد مشاهده مقاله: 2,076
تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 763


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب