1.

سال نهم، شماره سوم، شماره پیاپی (34)، پاییز 1398

صفحه 1-200

2.

تأثیر ارزش‌های تجربی بر نگرش هم‌آفرینی مشتری و رفتارهای هم‌آفرینی ارزش مشتری در صنعت گردشگری؛ مطالعة گردشگران شهر اصفهان

صفحه 1-18
محمد طالاری؛ عادله دهقانی قهنویه

3.

عوامل تعیین‌کننده و پیامدهای کلیدی توانایی‌های بازاریابی اینترنتی در صنعت بانکداری

صفحه 19-42
باقر عسگرنژاد نوری؛ سمیه صائب نیا؛ رقیه محمدی سلطان آباد

4.

هوش رقابتی مبتنی‌بر محتوای شبکه‌های اجتماعی و عوامل مؤثر بر فرایند آن

صفحه 43-60
محمدرضا تقوا؛ امیرحسن ناصری؛ کامران فیضی؛ ایمان رئیسی وانانی

5.

بررسی تصویر ذهنی مصرف‌کنندگان برند حلال با بهره‌گیری از تکنیک تحلیل شبکه‌های عصبی‎ ‎

صفحه 61-78
پری احدی؛ فاطمه صابریان؛ بهناز پانی

6.

اثر ارزش تعامل اجتماعی، ظاهری و اعتباری برندهای گردشگری در فضای مجازی و تاثیر ان بر انتخاب مقصد گردشگران اروپایی(مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی شهر تهران)

صفحه 79-100
یزدان شیرمحمدی؛ حمید ضرغام بروجنی؛ معصومه جوانی

7.

شناسایی و تبیین پیشران‌های مؤثر در برندسازی تجاری محصولات صنعتی استان لرستان

صفحه 101-120
امیر غفوریان شاگردی؛ سید نجم الدین موسوی؛ علی شریعت نژاد

8.

تأثیر فعالیت‌های ترفیعی بر نیّات رفتاری مصرف‌کنندگان نسبت به سبک زندگی سلامت‌محور؛ مطالعة آزمایشی

صفحه 121-142
سیدابوالفضل ابوالفضلی؛ سیدجعفر زنوزی؛ پریسا تراب زاده

9.

نقش محرّک قیمت و حضور مدل در تصمیم خرید مشتریان پوشاک بانوان در خرده‌فروشی‌هایی برخط

صفحه 143-158
مهدی ساکی فرد؛ نادر سیدامیری؛ فرزانه خاوری

10.

تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش موبایلی خدمات الکترونیکی صنعت بیمه با استفاده از فرایند تحلیل شبکة فازی ‏

صفحه 159-178
داریوش محمدی

11.

شناسایی و اولویت‌بندی ابعاد مؤثر بر تجربة مشتری در محیط‌های خرده‌فروشی؛ ‏ مطالعة موردی: فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش

صفحه 179-200
نوید شفیعی؛ محمد غفاری؛ مهدی فرمانی؛ مصطفی زندی نسب


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب