شیرمحمدی, یزدان, ضرغام بروجنی, حمید, جوانی, معصومه. (1398). اثر ارزش تعامل اجتماعی، ظاهری و اعتباری برندهای گردشگری در فضای مجازی و تاثیر ان بر انتخاب مقصد گردشگران اروپایی(مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی شهر تهران). , 9(3), 79-100. doi: 10.22108/nmrj.2019.117478.1779
یزدان شیرمحمدی; حمید ضرغام بروجنی; معصومه جوانی. "اثر ارزش تعامل اجتماعی، ظاهری و اعتباری برندهای گردشگری در فضای مجازی و تاثیر ان بر انتخاب مقصد گردشگران اروپایی(مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی شهر تهران)". , 9, 3, 1398, 79-100. doi: 10.22108/nmrj.2019.117478.1779
شیرمحمدی, یزدان, ضرغام بروجنی, حمید, جوانی, معصومه. (1398). 'اثر ارزش تعامل اجتماعی، ظاهری و اعتباری برندهای گردشگری در فضای مجازی و تاثیر ان بر انتخاب مقصد گردشگران اروپایی(مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی شهر تهران)', , 9(3), pp. 79-100. doi: 10.22108/nmrj.2019.117478.1779
شیرمحمدی, یزدان, ضرغام بروجنی, حمید, جوانی, معصومه. اثر ارزش تعامل اجتماعی، ظاهری و اعتباری برندهای گردشگری در فضای مجازی و تاثیر ان بر انتخاب مقصد گردشگران اروپایی(مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی شهر تهران). , 1398; 9(3): 79-100. doi: 10.22108/nmrj.2019.117478.1779


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب