طالاری, محمد, دهقانی قهنویه, عادله. (1398). تأثیر ارزش‌های تجربی بر نگرش هم‌آفرینی مشتری و رفتارهای هم‌آفرینی ارزش مشتری در صنعت گردشگری؛ مطالعة گردشگران شهر اصفهان. , 9(3), 1-18. doi: 10.22108/nmrj.2019.117874.1786
محمد طالاری; عادله دهقانی قهنویه. "تأثیر ارزش‌های تجربی بر نگرش هم‌آفرینی مشتری و رفتارهای هم‌آفرینی ارزش مشتری در صنعت گردشگری؛ مطالعة گردشگران شهر اصفهان". , 9, 3, 1398, 1-18. doi: 10.22108/nmrj.2019.117874.1786
طالاری, محمد, دهقانی قهنویه, عادله. (1398). 'تأثیر ارزش‌های تجربی بر نگرش هم‌آفرینی مشتری و رفتارهای هم‌آفرینی ارزش مشتری در صنعت گردشگری؛ مطالعة گردشگران شهر اصفهان', , 9(3), pp. 1-18. doi: 10.22108/nmrj.2019.117874.1786
طالاری, محمد, دهقانی قهنویه, عادله. تأثیر ارزش‌های تجربی بر نگرش هم‌آفرینی مشتری و رفتارهای هم‌آفرینی ارزش مشتری در صنعت گردشگری؛ مطالعة گردشگران شهر اصفهان. , 1398; 9(3): 1-18. doi: 10.22108/nmrj.2019.117874.1786


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب