1.

شناسنامه علمی شماره دوم

صفحه 1-102

2.

مدل علّی پیش‌بینی عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دختر: نقش اهداف پیشرفت و تعلل‌ورزی تحصیلی

صفحه 1-20
حمیده رادمنش؛ مریم خلیلی صدراباد؛ افسر خلیلی صدرآباد

3.

نقش واسطه ای درگیری شناختی در تأثیر ابعاد فراحافظه بر اضطراب امتحان دانشجویان

صفحه 21-37
مهدی رحیمی؛ مرجان دربیدی

4.

بررسی اثر بخشی آموزش ارائة شبکه‌ای و نقشة مفهومی در مقایسه با آموزش ارائة خطی و سنتی بر پیشرفت تحصیلی علوم تجربی ششم ابتدایی مدارس پسرانة شهرستان خوی

صفحه 38-53
محمد باردل؛ رسول اکبرلو؛ نسرین حسین پور

5.

طراحی آموزشی مبتنی بر شبکة اجتماعی و تأثیر آن بر رویکرد یادگیری و ادراک دانشجویان از محیط یادگیری

صفحه 54-76
لیلا چراغ ملایی

6.

چه موقع یادگیری مسئله‌محور اثربخش‌تر است: یک فراتحلیل

صفحه 77-94
آمنه عالی؛ علی خرمی،؛ سهیلا اسلامی

7.

مسئولیت پذیری اجتماعی مدرسه؛ مطالعة موردی: دو مدرسة متوسطة دخترانة شهر مشهد

صفحه 95-102
مرضیه پودینه؛ رضوان حسینقلی زاده؛ بهروز مهرام


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب