رحیمی, مهدی, دربیدی, مرجان. (1397). نقش واسطه ای درگیری شناختی در تأثیر ابعاد فراحافظه بر اضطراب امتحان دانشجویان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(2), 21-37. doi: 10.22108/nea.2019.96199.0
مهدی رحیمی; مرجان دربیدی. "نقش واسطه ای درگیری شناختی در تأثیر ابعاد فراحافظه بر اضطراب امتحان دانشجویان". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13, 2, 1397, 21-37. doi: 10.22108/nea.2019.96199.0
رحیمی, مهدی, دربیدی, مرجان. (1397). 'نقش واسطه ای درگیری شناختی در تأثیر ابعاد فراحافظه بر اضطراب امتحان دانشجویان', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(2), pp. 21-37. doi: 10.22108/nea.2019.96199.0
رحیمی, مهدی, دربیدی, مرجان. نقش واسطه ای درگیری شناختی در تأثیر ابعاد فراحافظه بر اضطراب امتحان دانشجویان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1397; 13(2): 21-37. doi: 10.22108/nea.2019.96199.0


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب