1.

دوره 8، شماره 2 - شماره پیاپی 29، تابستان 1397،

صفحه 0-0

2.

مطالعة کیفی تجارب مشتریان در صنایع خرده‌فروشی

صفحه 1-22
حسن بودلایی؛ عالمه شهیدی

3.

طراحی مدل تجاری‌سازی کالاهای دانش‌بنیان در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات

صفحه 23-38
زهره دهدشتی شاهرخ؛ حمید رضا فرج شوشتری پور

4.

فهم شناختی از عناصر رضایت مشتری در بازی‌های موبایلی؛ با استفاده از تکنیک مصاحبة نردبانی در روش‌شناسی شبکة خزانه

صفحه 39-54
کبری بخشی زاده برج؛ خدیجه عبداللهی

5.

تدوین استراتژی ریسک اعتباری بر اساس مدل SWOT در بانک ملی ایران

صفحه 55-68
محمدرضا حسین زاده؛ عباس خدادادی

6.

تحلیل رفتار مشتری با استفاده از کاوش کاربری وب

صفحه 69-86
شهرزاد جلالی؛ ندا عبدالوند؛ سعیده رجائی هرندی

7.

تأثیر راهبردگرایی بر عملکرد کسب و کار با میانجی‌گری قابلیت‌های بازاریابی؛ مطالعة موردی: شعبه‌های بانک مهر اقتصاد استان اصفهان

صفحه 87-104
محمد حسن احمدزاده فرد؛ محمود غلامی کرین؛ علی تقوی؛ امیر صادقی

8.

توسعه مدل بومی سنجش رقابت پذیری گردشگری مقاصد گردشگری ایران

صفحه 105-122
بابک برومند؛ علی کاظمی؛ بهرام رنجبریان

9.

مدل‌یابی تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش ویژة برند مشتری‌محور در صنایع غذایی لبنی؛ مطالعه با تمرکز بر برند کاله

صفحه 123-138
علی محبت طلب؛ مهران رضوانی

10.

تأثیر زمینه‌های فردی بر نفرت از برند و پیامدهای آن؛ مورد مطالعه: صنعت خودروسازی ایران

صفحه 139-164
وحید مکی زاده؛ سیاوش آئین جمشید؛ فرزانه سقائی

11.

تنفر از برند؛ بررسی و تحلیل عوامل و پیامدهای تنفر از برند

صفحه 165-180
علی شجاع؛ فراز صادق وزیری

12.

طراحی و تبیین مدل بازاریابی داخلی مناطق آزاد ایران

صفحه 181-198
سهیلا زرین جوی الوار؛ محمد محمودی میمند؛ ابراهیم آلبو نعیمی؛ محمود سمیعی نصر

13.

واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار شکایت‌آمیز مشتریان: با نقش میانجی افسوس پس از خرید در صنعت پوشاک مد

صفحه 199-216
داود فیض؛ هوشمند باقری قره بلاغ؛ ثمین رادفر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب