بخشی زاده برج, کبری, عبداللهی, خدیجه. (1397). فهم شناختی از عناصر رضایت مشتری در بازی‌های موبایلی؛ با استفاده از تکنیک مصاحبة نردبانی در روش‌شناسی شبکة خزانه. , 8(2), 39-54. doi: 10.22108/nmrj.2018.109532.1606
کبری بخشی زاده برج; خدیجه عبداللهی. "فهم شناختی از عناصر رضایت مشتری در بازی‌های موبایلی؛ با استفاده از تکنیک مصاحبة نردبانی در روش‌شناسی شبکة خزانه". , 8, 2, 1397, 39-54. doi: 10.22108/nmrj.2018.109532.1606
بخشی زاده برج, کبری, عبداللهی, خدیجه. (1397). 'فهم شناختی از عناصر رضایت مشتری در بازی‌های موبایلی؛ با استفاده از تکنیک مصاحبة نردبانی در روش‌شناسی شبکة خزانه', , 8(2), pp. 39-54. doi: 10.22108/nmrj.2018.109532.1606
بخشی زاده برج, کبری, عبداللهی, خدیجه. فهم شناختی از عناصر رضایت مشتری در بازی‌های موبایلی؛ با استفاده از تکنیک مصاحبة نردبانی در روش‌شناسی شبکة خزانه. , 1397; 8(2): 39-54. doi: 10.22108/nmrj.2018.109532.1606


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب