محبت طلب, علی, رضوانی, مهران. (1397). مدل‌یابی تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش ویژة برند مشتری‌محور در صنایع غذایی لبنی؛ مطالعه با تمرکز بر برند کاله. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8(2), 123-138. doi: 10.22108/nmrj.2018.109004.1567
علی محبت طلب; مهران رضوانی. "مدل‌یابی تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش ویژة برند مشتری‌محور در صنایع غذایی لبنی؛ مطالعه با تمرکز بر برند کاله". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8, 2, 1397, 123-138. doi: 10.22108/nmrj.2018.109004.1567
محبت طلب, علی, رضوانی, مهران. (1397). 'مدل‌یابی تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش ویژة برند مشتری‌محور در صنایع غذایی لبنی؛ مطالعه با تمرکز بر برند کاله', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 8(2), pp. 123-138. doi: 10.22108/nmrj.2018.109004.1567
محبت طلب, علی, رضوانی, مهران. مدل‌یابی تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر ارزش ویژة برند مشتری‌محور در صنایع غذایی لبنی؛ مطالعه با تمرکز بر برند کاله. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1397; 8(2): 123-138. doi: 10.22108/nmrj.2018.109004.1567


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب