1.

سال هفتم ، شماره اول، شماره پیاپی 24 بهار 1396


2.

بررسی تأثیر استفاده از تأییدکننده‌های مشهور در تبلیغات بر نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به تبلیغ

صفحه 1-22
مجید اسماعیل پور؛ منیژه بحرینی زاد؛ کوروش زارعی

3.

توسعة مدل ساختاری برای تأثیر همسویی راهبردهای بازاریابی بر عملکرد مالی، مطالعة موردی: شرکت‌های تولیدی فعّال در شهرک‌های صنعتی شهرستان اهواز

صفحه 23-40
بلقیس باورصاد؛ مجید نیلی احمدآبادی؛ طاهره بیرانوند

4.

بررسی تأثیرپذیری رفتار شهروندی از مدیریت برند داخلی و بازاریابی داخلی

صفحه 41-58
امیر غفوریان شاگردی؛ سعید آیباغی اصفهانی؛ امید بهبودی

5.

تأثیر شایستگی تجاری‌سازی فناوری بر مزیّت رقابتی: نقش تعدیلگر متغیر بازارگرایی

صفحه 59-74
نادر سیدامیری؛ مرتضی هندیجانی فرد

6.

بررسی رابطة ویژگی‌های معاشرتی فروشندگان و فضای داخلی فروشگاه با رفتار خرید ناگهانی مشتریان، با تمرکز بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در تهران

صفحه 75-92
لیلا شاهپوری؛ ناصر یزدانی؛ مصطفی قاضی زاده

7.

بخش‌بندی بازار رویدادهای ویژة فرهنگی بر مبنای انگیزه‌های بازدیدکنندگان

صفحه 93-114
روزبه میرزائی؛ نفیسه رضائی

8.

نقش تعدیلگری گرایش‌های مذهبی در مدل وفاداری مشتری

صفحه 115-130
محمد رضا کریمی علویجه؛ بهروز رجبی بهجت؛ محمد مهدی احمدی

9.

تحلیل ترجیحات مصرف‌کنندگان در خرید کالای داخلی یا خارجی، با مدل‌سازی عامل بنیان (ABM)

صفحه 131-152
علیرضا بافنده زنده؛ ناصر دانای نعمت آباد

10.

بررسی نقش شخصیت برند در تحریک تصمیم خرید تلفن همراه؛ ملاحظة مداخلة اعتماد به برند و محتوای تبلیغات

صفحه 153-172
حسین خنیفر؛ محدثه دهقان چاچکامی؛ مرتضی سلطانی

11.

بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و تبلیغات شفاهی مثبت در بین کاربران تلگرام

صفحه 173-202
حمیدرضا سعیدنیا؛ داود قربان زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب