میرزائی, روزبه, رضائی, نفیسه. (1396). بخش‌بندی بازار رویدادهای ویژة فرهنگی بر مبنای انگیزه‌های بازدیدکنندگان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(1), 93-114. doi: 10.22108/nmrj.2017.21453
روزبه میرزائی; نفیسه رضائی. "بخش‌بندی بازار رویدادهای ویژة فرهنگی بر مبنای انگیزه‌های بازدیدکنندگان". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7, 1, 1396, 93-114. doi: 10.22108/nmrj.2017.21453
میرزائی, روزبه, رضائی, نفیسه. (1396). 'بخش‌بندی بازار رویدادهای ویژة فرهنگی بر مبنای انگیزه‌های بازدیدکنندگان', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(1), pp. 93-114. doi: 10.22108/nmrj.2017.21453
میرزائی, روزبه, رضائی, نفیسه. بخش‌بندی بازار رویدادهای ویژة فرهنگی بر مبنای انگیزه‌های بازدیدکنندگان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1396; 7(1): 93-114. doi: 10.22108/nmrj.2017.21453


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب