کریمی علویجه, محمد رضا, رجبی بهجت, بهروز, احمدی, محمد مهدی. (1396). نقش تعدیلگری گرایش‌های مذهبی در مدل وفاداری مشتری. , 7(1), 115-130. doi: 10.22108/nmrj.2017.21454
محمد رضا کریمی علویجه; بهروز رجبی بهجت; محمد مهدی احمدی. "نقش تعدیلگری گرایش‌های مذهبی در مدل وفاداری مشتری". , 7, 1, 1396, 115-130. doi: 10.22108/nmrj.2017.21454
کریمی علویجه, محمد رضا, رجبی بهجت, بهروز, احمدی, محمد مهدی. (1396). 'نقش تعدیلگری گرایش‌های مذهبی در مدل وفاداری مشتری', , 7(1), pp. 115-130. doi: 10.22108/nmrj.2017.21454
کریمی علویجه, محمد رضا, رجبی بهجت, بهروز, احمدی, محمد مهدی. نقش تعدیلگری گرایش‌های مذهبی در مدل وفاداری مشتری. , 1396; 7(1): 115-130. doi: 10.22108/nmrj.2017.21454


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب