غفوریان شاگردی, امیر, آیباغی اصفهانی, سعید, بهبودی, امید. (1396). بررسی تأثیرپذیری رفتار شهروندی از مدیریت برند داخلی و بازاریابی داخلی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(1), 41-58. doi: 10.22108/nmrj.2017.21450
امیر غفوریان شاگردی; سعید آیباغی اصفهانی; امید بهبودی. "بررسی تأثیرپذیری رفتار شهروندی از مدیریت برند داخلی و بازاریابی داخلی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7, 1, 1396, 41-58. doi: 10.22108/nmrj.2017.21450
غفوریان شاگردی, امیر, آیباغی اصفهانی, سعید, بهبودی, امید. (1396). 'بررسی تأثیرپذیری رفتار شهروندی از مدیریت برند داخلی و بازاریابی داخلی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 7(1), pp. 41-58. doi: 10.22108/nmrj.2017.21450
غفوریان شاگردی, امیر, آیباغی اصفهانی, سعید, بهبودی, امید. بررسی تأثیرپذیری رفتار شهروندی از مدیریت برند داخلی و بازاریابی داخلی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1396; 7(1): 41-58. doi: 10.22108/nmrj.2017.21450


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب