سعیدنیا, حمیدرضا, قربان زاده, داود. (1396). بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و تبلیغات شفاهی مثبت در بین کاربران تلگرام. , 7(1), 173-202. doi: 10.22108/nmrj.2017.21457
حمیدرضا سعیدنیا; داود قربان زاده. "بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و تبلیغات شفاهی مثبت در بین کاربران تلگرام". , 7, 1, 1396, 173-202. doi: 10.22108/nmrj.2017.21457
سعیدنیا, حمیدرضا, قربان زاده, داود. (1396). 'بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و تبلیغات شفاهی مثبت در بین کاربران تلگرام', , 7(1), pp. 173-202. doi: 10.22108/nmrj.2017.21457
سعیدنیا, حمیدرضا, قربان زاده, داود. بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و تبلیغات شفاهی مثبت در بین کاربران تلگرام. , 1396; 7(1): 173-202. doi: 10.22108/nmrj.2017.21457


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب