1.

سال ششم ، شماره چهارم، شماره پیاپی 23 زمستان 1395


2.

تأثیر ابعاد بصری تبلیغات محیطی مجتمع های تجاری بر آگاهی از برند، ترجیح برند و وفاداری مشتریان

صفحه 1-24
علیرضا بخشی زاده؛ اسداله کردنائیج؛ سیدحمید خدادادحسینی؛ پرویز احمدی

3.

شناسایی و رتبه‌بندی راهکارهای توسعة گردشگری پزشکی؛ مطالعه موردی استان گلستان

صفحه 25-36
فرناز بدیعی؛ عبدالحمید ابراهیمی؛ حسین دیده خانی

4.

مفهوم‌پردازی مدل برندآفرینی شهری در ایران

صفحه 37-52
یوسف محمدی فر؛ احمد روستا؛ محمد رضا حمیدی زاده؛ منیژه قره چه

5.

آزمون مدلی- ساختاری از تأثیر خصومت مشتری بر تحریم سفرهای زیارتی و سیاحتی به کشورهای عربستان سعودی و امارات متحدة عربی در تهران

صفحه 53-66
محمود حسن زاده؛ اصغر مشبکی اصفهانی

6.

بررسی نقش واسط رضایت شغلی در تأثیر مدیریت برند داخلی و لنگرهای شغلی بر تمایل به ماندن، مورد مطالعه: یک سازمان دولتی در شهر مشهد

صفحه 67-88
فریبرز رحیم نیا؛ فرشته صادقی

7.

طراحی مدل شخصیت برند خرده‌فروش مبتنی بر ارزش‌های تجربی در بازاریابی

صفحه 89-106
سهیلا خدامی؛ بهاره اصانلو

8.

تأثیر فعالیت‌های اکتشاف و بهره‌برداری بازار بر عملکرد بازار شرکت

صفحه 107-124
مصطفی ابراهیم پور ازبری؛ سید محمد نوع پسند اصیل؛ امید کاظمی

9.

تأثیر ابعاد جهت‌گیری استراتژیک بر عملکرد صادراتی شرکت‌های صادراتی استان بوشهر

صفحه 125-140
عبدالمجید مصلح؛ منیجه بحرینی زاده؛ سمیرا کریمی قهفرخی

10.

تأثیر انگیزه‌های مشارکت در تبلیغات توصیه‌ای- الکترونیکی بر تمایل به خرید: نقش میانجی ویژگی‌های پیام

صفحه 141-158
محمد جواد نائیجی؛ سمانه ابوالقاسمیان سیچانی

11.

طرّاحی و تبیین مدلی از عوامل اثرگذار بر رفتار خرید پوشاک دانشجویان جوان ایرانی

صفحه 159-176
ساحل فرخیان؛ وحیدرضا میرابی؛ حسین صفرزاده؛ مینا جمشیدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب