خدامی, سهیلا, اصانلو, بهاره. (1395). طراحی مدل شخصیت برند خرده‌فروش مبتنی بر ارزش‌های تجربی در بازاریابی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(4), 89-106. doi: 10.22108/nmrj.2017.21270
سهیلا خدامی; بهاره اصانلو. "طراحی مدل شخصیت برند خرده‌فروش مبتنی بر ارزش‌های تجربی در بازاریابی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6, 4, 1395, 89-106. doi: 10.22108/nmrj.2017.21270
خدامی, سهیلا, اصانلو, بهاره. (1395). 'طراحی مدل شخصیت برند خرده‌فروش مبتنی بر ارزش‌های تجربی در بازاریابی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 6(4), pp. 89-106. doi: 10.22108/nmrj.2017.21270
خدامی, سهیلا, اصانلو, بهاره. طراحی مدل شخصیت برند خرده‌فروش مبتنی بر ارزش‌های تجربی در بازاریابی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1395; 6(4): 89-106. doi: 10.22108/nmrj.2017.21270


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب