1.

امکان سنجی پیاده سازی بازاریابی الکترونیکی در بازار فرش دستباف استان فارس

صفحه 1-20
زینب بی غم؛ حبیب اله دعایی

2.

تخصیص بهینه بودجه‌های ارتباط با مشتری با رویکرد بهینه‌سازی استوار با هدف بیشینه‌سازی حقوق صاحبان سهام از ارزش مشتری (CE)

صفحه 21-42
امیر البدوی؛ عیسی نخعی کمال آبادی؛ فاطمه اشتیاقی

3.

ارزیابی اثر بخشی تبلیغات اینترنتی در بازار فرش ایران

صفحه 43-58
ناصر یزدانی

4.

طراحی سیستم خبره فازی جهت اندازه گیری کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی

صفحه 59-88
علیرضا حسن زاده؛ شهره نصری نصرابادی؛ علی رجب زاده

5.

بکارگیری روش ترکیبی تحلیل سلسله مراتبی، شبیه سازی مونت کارلو و پرامتی به منظور اولویت بندی و انتخاب بازار مناسب

صفحه 89-106
زهرا ناجی عظیمی؛ علیرضا پویا؛ امیر کاریزنویی

6.

بررسی تاثیر قابلیت‌های بازاریابی بر حس‌گری و شکل‌گیری استراتژی خلاق و به موقع بازاریابی

صفحه 107-128
معصومه حسین زاده شهری؛ معصومه حبیبی؛ وجیهه حیدری

7.

بررسی تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر رضایت و وفاداری مشتریان (شرکت بیمه ایران)

صفحه 129-148
امیر اکبری؛ سهیل نجات؛ میثم شیرخدایی

8.

بررسی الگوی وفاداری مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ایران

صفحه 149-168
علی صنایعی؛ علیرضا حدادیان؛ امیرحسین باقریه مشهدی

9.

بررسی تاثیر محرک‌های ارزش ویژه برند برطنین برند دانشگاه (مورد مطالعه: دانشگاه‌های‌امیرکبیر، تربیت مدرس، تهران و شریف)

صفحه 169-182
اصغر مشبکی اصفهانی؛ حمید خدادادحسینی؛ مجتبی کریمیان

10.

طراحی الگوی وفاداری برند در صنعت لاستیک: نقش تعدیلگر ارزش‌درک‌شده

صفحه 183-200
الهه قهری شیرین آبادی؛ حسین فارسی زاده؛ مهدی دهقانی سلطانی؛ داود فیض

11.

توسعه مدل عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان در بانکداری سنتی و الکترونیکی

صفحه 201-218
مرتضی موسی خانی؛ حامد حیدری

12.

اولویت بندی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان شرکت کاله

صفحه 219-234
محمود یحیی زاده فر؛ حسنعلی آقاجانی؛ عبداله رضائی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب