اکبری, امیر, نجات, سهیل, شیرخدایی, میثم. (1394). بررسی تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر رضایت و وفاداری مشتریان (شرکت بیمه ایران). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5(1), 129-148.
امیر اکبری; سهیل نجات; میثم شیرخدایی. "بررسی تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر رضایت و وفاداری مشتریان (شرکت بیمه ایران)". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5, 1, 1394, 129-148.
اکبری, امیر, نجات, سهیل, شیرخدایی, میثم. (1394). 'بررسی تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر رضایت و وفاداری مشتریان (شرکت بیمه ایران)', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 5(1), pp. 129-148.
اکبری, امیر, نجات, سهیل, شیرخدایی, میثم. بررسی تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر رضایت و وفاداری مشتریان (شرکت بیمه ایران). سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1394; 5(1): 129-148.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب