موسی خانی, مرتضی, حیدری, حامد. (1394). توسعه مدل عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان در بانکداری سنتی و الکترونیکی. , 5(1), 201-218.
مرتضی موسی خانی; حامد حیدری. "توسعه مدل عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان در بانکداری سنتی و الکترونیکی". , 5, 1, 1394, 201-218.
موسی خانی, مرتضی, حیدری, حامد. (1394). 'توسعه مدل عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان در بانکداری سنتی و الکترونیکی', , 5(1), pp. 201-218.
موسی خانی, مرتضی, حیدری, حامد. توسعه مدل عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان در بانکداری سنتی و الکترونیکی. , 1394; 5(1): 201-218.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب