1.

تعیین شخصیت برندهای منتخب از طریق کهن الگوها و تبیین نحوه ی ادراک مصرف کنندگان این برندها

صفحه 1-21
طهمورث حسنقلی پور؛ مجتبی امیری؛ نغمه شیبانی

2.

تاثیر فناوری اطلاعات بر زنجیره ارزش شرکت‌های نمونه صادراتی ایران

صفحه 22-43
علی صنایعی؛ محمد علی فیض پور؛ محمود نادری بنی

3.

بررسی تاثیر تاکتیک‌های بازاریابی رابطه‌ای بر وفاداری مشتریان از منظر مشتریان شرکت ایرانسل

صفحه 44-62
محمد حقیقی؛ حسن حسینی؛ حامد اصغریه اهری؛ ابوالفضل آرین؛ علی دریکنده

4.

بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند با همخوانی شخصیت برند و مشتری

صفحه 63-81
شهریار عزیزی؛ شهرام جمالی؛ مرتضی رضایی

5.

مطالعه تاثیرپذیری استراتژی های حضور در بازار از نگرش های مدیریتی و رابطه آن ها با انتخاب الگوی سنجه های بازاریابی در شرکتهای تولیدی صنعتی

صفحه 82-104
رضا شافعی

6.

بررسی تأثیر ریسک گریزی و سطح درگیری محصول مصرف کنندگان بر وفاداری و تبلیغات شفاهی آن ها از نام و نشان های تجاری: نقش میانجی دلبستگی و اعتماد به نام و نشان تجاری

صفحه 105-121
منیجه بحرینی زاده؛ علیرضا ضیایی بیده

7.

شناسایی و اولویت بندی عوامل تعیین کننده تداوم خرید مشتریان فروشگاه های زنجیره ای اتکا با استفاده از الگوریتم شبکه های عصبی

صفحه 122-150
بهروز جهان دیده؛ علی رضا گل محمدی؛ مصطفی صفدری رنجبر

8.

ابعاد شخصیتی تست مایرز-بریگز (MBTI) و تمایل خرید مشتریان

صفحه 151-165
محمد محمودی میمند؛ حمیدرضا وزیرزنجانی؛ مریم خلیلی یادگاری

9.

بررسی رابطه بین ویژگی‌های شخصیتی و روابط دوستانه ارائه‌دهندگان خدمات پرتماس با مشتریان

صفحه 166-181
فرج اله رحیمی؛ زهرا اسدی

10.

تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی و تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند دربخش نرم افزاری صنعت فناوری اطلاعات

صفحه 182-195
ساغر رفیعی؛ منیژه حقیقی نسب؛ حمید رضا یزدانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب