رفیعی, ساغر, حقیقی نسب, منیژه, یزدانی, حمید رضا. (1391). تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی و تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند دربخش نرم افزاری صنعت فناوری اطلاعات. , 2(4), 182-195.
ساغر رفیعی; منیژه حقیقی نسب; حمید رضا یزدانی. "تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی و تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند دربخش نرم افزاری صنعت فناوری اطلاعات". , 2, 4, 1391, 182-195.
رفیعی, ساغر, حقیقی نسب, منیژه, یزدانی, حمید رضا. (1391). 'تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی و تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند دربخش نرم افزاری صنعت فناوری اطلاعات', , 2(4), pp. 182-195.
رفیعی, ساغر, حقیقی نسب, منیژه, یزدانی, حمید رضا. تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی و تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند دربخش نرم افزاری صنعت فناوری اطلاعات. , 1391; 2(4): 182-195.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب