محمودی میمند, محمد, وزیرزنجانی, حمیدرضا, خلیلی یادگاری, مریم. (1391). ابعاد شخصیتی تست مایرز-بریگز (MBTI) و تمایل خرید مشتریان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 2(4), 151-165.
محمد محمودی میمند; حمیدرضا وزیرزنجانی; مریم خلیلی یادگاری. "ابعاد شخصیتی تست مایرز-بریگز (MBTI) و تمایل خرید مشتریان". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 2, 4, 1391, 151-165.
محمودی میمند, محمد, وزیرزنجانی, حمیدرضا, خلیلی یادگاری, مریم. (1391). 'ابعاد شخصیتی تست مایرز-بریگز (MBTI) و تمایل خرید مشتریان', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 2(4), pp. 151-165.
محمودی میمند, محمد, وزیرزنجانی, حمیدرضا, خلیلی یادگاری, مریم. ابعاد شخصیتی تست مایرز-بریگز (MBTI) و تمایل خرید مشتریان. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1391; 2(4): 151-165.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب