1.

محرک‌ها و عوامل فردی تاثیرگذار بر نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی: مطالعه‌ی کاربران تلفن‌همراه

صفحه 20-1
عادل پوردهقان؛ عبدالمجید مصلح؛ منیجه بحرینی زاده

2.

بررسی مدل پاسخ های مصرف کنندگان به ارزش ویژه برند بر مبنای رابطه تلاش های آمیخته بازاریابی، تصویر شرکت و ارزش ویژه برند ( مورد مطالعه: شرکت بوتان)

صفحه 42-21
فرزانه احمدوند؛ زهره دهدشتی؛ احمد سرداری

3.

مستندسازی فرایندهای مدیریت مشتریان: با توجه به عملکرد کسب و کارهای کوچک

صفحه 58-43
محمد سعادتمند؛ شمس السادات زاهدی؛ حسن خلیلی؛ حسین طرزمی

4.

اثر ساختار بازار بر تجارت درون صنعت ایران و شرکای تجاری

صفحه 72-59
سید کمیل طیبی؛ امین اله قاعدان؛ احمد گوگردچیان

5.

مواد غذایی حلال: بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مصرف‌کنندگان در اروپا

صفحه 92-73
امیرحسین نوری پور؛ میثم شیرخدایی

6.

تاثیراستراتژی های بازاریابی ارتباطی بر عملکرد اقتصادی نمایندگی‌های مجاز شرکت ایران خودرو

صفحه 106-93
مهسا فرجلو مطلق؛ جمشید صالحی صدقیانی؛ نبی اله دهقان

7.

بررسی رابطه ی بین مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد شرکت گاز استان مرکزی

صفحه 118-107
رحمان کریمی؛ مجید نیلی؛ احمدرضا شکرچی زاده اصفهانی؛ عاطفه حمزه لو

8.

تفاوت های رفتاری در دو گروه کاربران و غیرکاربران تکنولوژی های خودخدمتی

صفحه 136-119
سعید جلالیان؛ امین موجودی؛ حسین وظیفه دوست

9.

بررسی عوامل تعیین کننده در تمایل به خرید اینترنتی بلیت شرکت های هواپیمایی

صفحه 152-137
علیرضا حدادیان؛ علیرضا حدادیان؛ علیرضا حدادیان؛ امیرحسین باقریه مشهدی

10.

بررسی نفوذ نسبی کودکان در تصمیمات خرید خانواده‌های ایرانی

صفحه 172-153
نازنین پیراسته؛ معصومه حسین‌زاده شهری

11.

بررسی تاثیر فشار عامه بر آمیخته بازاریابی پایداری و تاثیر آمیخته بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری

صفحه 194-173
وحیدرضا میرابی؛ بهرام خیری؛ ایمان موسویان

12.

بررسی عوامل موثر بر بهبود و توسعه بازار گیاهان دارویی در ایران (مطالعه موردی: اصفهان)

صفحه 214-195
حسین زارع زردیینی؛ سید فتح اله امیری عقدایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب