میرابی, وحیدرضا, خیری, بهرام, موسویان, ایمان. (1393). بررسی تاثیر فشار عامه بر آمیخته بازاریابی پایداری و تاثیر آمیخته بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4(1), 194-173.
وحیدرضا میرابی; بهرام خیری; ایمان موسویان. "بررسی تاثیر فشار عامه بر آمیخته بازاریابی پایداری و تاثیر آمیخته بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4, 1, 1393, 194-173.
میرابی, وحیدرضا, خیری, بهرام, موسویان, ایمان. (1393). 'بررسی تاثیر فشار عامه بر آمیخته بازاریابی پایداری و تاثیر آمیخته بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 4(1), pp. 194-173.
میرابی, وحیدرضا, خیری, بهرام, موسویان, ایمان. بررسی تاثیر فشار عامه بر آمیخته بازاریابی پایداری و تاثیر آمیخته بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1393; 4(1): 194-173.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب