کریمی, رحمان, نیلی, مجید, شکرچی زاده اصفهانی, احمدرضا, حمزه لو, عاطفه. (1393). بررسی رابطه ی بین مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد شرکت گاز استان مرکزی. , 4(1), 118-107.
رحمان کریمی; مجید نیلی; احمدرضا شکرچی زاده اصفهانی; عاطفه حمزه لو. "بررسی رابطه ی بین مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد شرکت گاز استان مرکزی". , 4, 1, 1393, 118-107.
کریمی, رحمان, نیلی, مجید, شکرچی زاده اصفهانی, احمدرضا, حمزه لو, عاطفه. (1393). 'بررسی رابطه ی بین مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد شرکت گاز استان مرکزی', , 4(1), pp. 118-107.
کریمی, رحمان, نیلی, مجید, شکرچی زاده اصفهانی, احمدرضا, حمزه لو, عاطفه. بررسی رابطه ی بین مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد شرکت گاز استان مرکزی. , 1393; 4(1): 118-107.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب