احمدوند, فرزانه, دهدشتی, زهره, سرداری, احمد. (1393). بررسی مدل پاسخ های مصرف کنندگان به ارزش ویژه برند بر مبنای رابطه تلاش های آمیخته بازاریابی، تصویر شرکت و ارزش ویژه برند ( مورد مطالعه: شرکت بوتان). , 4(1), 42-21.
فرزانه احمدوند; زهره دهدشتی; احمد سرداری. "بررسی مدل پاسخ های مصرف کنندگان به ارزش ویژه برند بر مبنای رابطه تلاش های آمیخته بازاریابی، تصویر شرکت و ارزش ویژه برند ( مورد مطالعه: شرکت بوتان)". , 4, 1, 1393, 42-21.
احمدوند, فرزانه, دهدشتی, زهره, سرداری, احمد. (1393). 'بررسی مدل پاسخ های مصرف کنندگان به ارزش ویژه برند بر مبنای رابطه تلاش های آمیخته بازاریابی، تصویر شرکت و ارزش ویژه برند ( مورد مطالعه: شرکت بوتان)', , 4(1), pp. 42-21.
احمدوند, فرزانه, دهدشتی, زهره, سرداری, احمد. بررسی مدل پاسخ های مصرف کنندگان به ارزش ویژه برند بر مبنای رابطه تلاش های آمیخته بازاریابی، تصویر شرکت و ارزش ویژه برند ( مورد مطالعه: شرکت بوتان). , 1393; 4(1): 42-21.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب