1.

بررسی تاثیر شخصیت برند بر قصد خرید مجدد از طریق ارزش ادراک شده و وفاداری برند (مورد مطالعه: بیمه‌گذاران عمر شرکت بیمه سامان)

صفحه 1-22
هاشم آقازاده؛ رحمت الله قلی پور؛ الهه بخشی زاده

2.

اثرات نرخ ارز بر حاشیه بازاریابی بین المللی محصول سیب بین کشور ایران و ترکیه طی دوره 1390-1380

صفحه 169-180
لیلا ترکی؛ احمد علی رضایی؛ شکوفه ناقلی

3.

ممیزی برند و بررسی روابط میان شاخص های آن در صنعت هتل داری (مورد مطالعه: هتل همای شیراز)

صفحه 23-40
فریبرز رحیم نیا؛ مهدی نجفی سیاهرودی؛ سید مسلم علوی

4.

مقایسه تحلیلی مدل‌ پذیرش تکنولوژی و تئوری عمل مستدل در رابطه با پذیرش تبلیغات موبایلی

صفحه 181-196
فاطمه نیکزاد؛ سعید سعیدا اردکانی؛ محمد طبابایی تسب

5.

بررسی تاثیر ابزارهای بازاریابی سبز بر رفتار مصرف‌کنندگان عضو شبکه‌های اجتماعی در ایران

صفحه 41-58
میراحمد امیرشاهی؛ حمیدرضا یزدانی؛ الهه عالی پور

6.

تاثیر بازارگرایی و ارتباطات تجاری بر عملکرد صادراتی (مطالعه موردی پیرامون صنایع دستی استان تهران)

صفحه 76-59
معصومه اکبری نژاد؛ منیژه قره چه؛ محمدرضا کریمی علویجه

7.

مطالعه عوامل موثر بر وفاداری مشتریان سرویس‌های رایانامه: بررسی کیفیت خدمات، رضایت و اعتماد الکترونیکی

صفحه 77-92
یعقوب حسینی؛ شهربانو یدالهی؛ زهره خسروی لقب

8.

بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی محصولات نرم افزاری اداری بر رضایت و نیات رفتاری مشتریان، با توجه به اثر تعاملی عوامل ارتباطی (مورد مطالعه: سازمان‌های دولتی استان بوشهر)

صفحه 93-108
عبدالمجید مصلح؛ احمد اله یاری

9.

بررسی عوامل موثر بر اطاعت کردن مشتری در خدمات پر تماس بر اساس تئوری اجتماعی _ شناختی بندورا

صفحه 109-126
زهرا اسدی؛ بهمن حاجی پور

10.

بررسی عوامل مدیریتی-سازمانیموثر بر فروش خدمات نوین بانکی (مورد مطالعه : شعب منتخب بانک مهر شهر اصفهان)

صفحه 127-138
هادی تیموری؛ محسن سامی؛ مسعود حکمت پناه

11.

ارائه چارچوب ترکیبی کانو و طراحی استوار جهت افزایش رضایت مشتری در سازمان‌های خدماتی

صفحه 139-154
سید محمود زنجیرچی؛ نگار جلیلیان

12.

ارائه مدل و شاخصی اولیه به منظور شناسایی و سنجش عوامل موثر بر رضایت و وفاداری مشتری در صنعت خودرو

صفحه 155-168
نسترن دهقانی سامانی؛ افسانه زمانی مقدم


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب