امیرشاهی, میراحمد, یزدانی, حمیدرضا, عالی پور, الهه. (1392). بررسی تاثیر ابزارهای بازاریابی سبز بر رفتار مصرف‌کنندگان عضو شبکه‌های اجتماعی در ایران. , 3(4), 41-58.
میراحمد امیرشاهی; حمیدرضا یزدانی; الهه عالی پور. "بررسی تاثیر ابزارهای بازاریابی سبز بر رفتار مصرف‌کنندگان عضو شبکه‌های اجتماعی در ایران". , 3, 4, 1392, 41-58.
امیرشاهی, میراحمد, یزدانی, حمیدرضا, عالی پور, الهه. (1392). 'بررسی تاثیر ابزارهای بازاریابی سبز بر رفتار مصرف‌کنندگان عضو شبکه‌های اجتماعی در ایران', , 3(4), pp. 41-58.
امیرشاهی, میراحمد, یزدانی, حمیدرضا, عالی پور, الهه. بررسی تاثیر ابزارهای بازاریابی سبز بر رفتار مصرف‌کنندگان عضو شبکه‌های اجتماعی در ایران. , 1392; 3(4): 41-58.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب