اخبار و اعلانات

 آمار

تعداد نشریات42
تعداد شماره‌ها1,571
تعداد مقالات12,853
تعداد مشاهده مقاله27,776,025
تعداد دریافت فایل اصل مقاله11,090,747
امیرشاهی, میراحمد, یزدانی, حمیدرضا, عالی پور, الهه. (1392). بررسی تاثیر ابزارهای بازاریابی سبز بر رفتار مصرف‌کنندگان عضو شبکه‌های اجتماعی در ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 3(4), 41-58.
میراحمد امیرشاهی; حمیدرضا یزدانی; الهه عالی پور. "بررسی تاثیر ابزارهای بازاریابی سبز بر رفتار مصرف‌کنندگان عضو شبکه‌های اجتماعی در ایران". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 3, 4, 1392, 41-58.
امیرشاهی, میراحمد, یزدانی, حمیدرضا, عالی پور, الهه. (1392). 'بررسی تاثیر ابزارهای بازاریابی سبز بر رفتار مصرف‌کنندگان عضو شبکه‌های اجتماعی در ایران', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 3(4), pp. 41-58.
امیرشاهی, میراحمد, یزدانی, حمیدرضا, عالی پور, الهه. بررسی تاثیر ابزارهای بازاریابی سبز بر رفتار مصرف‌کنندگان عضو شبکه‌های اجتماعی در ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1392; 3(4): 41-58.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب