زنجیرچی, سید محمود, جلیلیان, نگار. (1392). ارائه چارچوب ترکیبی کانو و طراحی استوار جهت افزایش رضایت مشتری در سازمان‌های خدماتی. , 3(4), 139-154.
سید محمود زنجیرچی; نگار جلیلیان. "ارائه چارچوب ترکیبی کانو و طراحی استوار جهت افزایش رضایت مشتری در سازمان‌های خدماتی". , 3, 4, 1392, 139-154.
زنجیرچی, سید محمود, جلیلیان, نگار. (1392). 'ارائه چارچوب ترکیبی کانو و طراحی استوار جهت افزایش رضایت مشتری در سازمان‌های خدماتی', , 3(4), pp. 139-154.
زنجیرچی, سید محمود, جلیلیان, نگار. ارائه چارچوب ترکیبی کانو و طراحی استوار جهت افزایش رضایت مشتری در سازمان‌های خدماتی. , 1392; 3(4): 139-154.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب