آقازاده, هاشم, قلی پور, رحمت الله, بخشی زاده, الهه. (1392). بررسی تاثیر شخصیت برند بر قصد خرید مجدد از طریق ارزش ادراک شده و وفاداری برند (مورد مطالعه: بیمه‌گذاران عمر شرکت بیمه سامان). , 3(4), 1-22.
هاشم آقازاده; رحمت الله قلی پور; الهه بخشی زاده. "بررسی تاثیر شخصیت برند بر قصد خرید مجدد از طریق ارزش ادراک شده و وفاداری برند (مورد مطالعه: بیمه‌گذاران عمر شرکت بیمه سامان)". , 3, 4, 1392, 1-22.
آقازاده, هاشم, قلی پور, رحمت الله, بخشی زاده, الهه. (1392). 'بررسی تاثیر شخصیت برند بر قصد خرید مجدد از طریق ارزش ادراک شده و وفاداری برند (مورد مطالعه: بیمه‌گذاران عمر شرکت بیمه سامان)', , 3(4), pp. 1-22.
آقازاده, هاشم, قلی پور, رحمت الله, بخشی زاده, الهه. بررسی تاثیر شخصیت برند بر قصد خرید مجدد از طریق ارزش ادراک شده و وفاداری برند (مورد مطالعه: بیمه‌گذاران عمر شرکت بیمه سامان). , 1392; 3(4): 1-22.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب