1.

سال نهم، شماره چهارم، شماره پیاپی(35) زمستان 98‏

صفحه 1-205

2.

اکوسیستم بازاریابی بین‌المللی

صفحه 1-14
مرتضی ملکی؛ عظیم زارعی؛ داود فیض؛ وحید شرفی

3.

بررسی تأثیر سطوح دشواری فراشناختی تبلیغات بر درگیری ذهنی افراد از بعد ثبات

صفحه 15-32
زهرا زارع زاده؛ سید محمد طباطبایی نسب؛ سیدعلی شفیعی

4.

توسعة مدل رفتار بازخرید بیمه‌گذاران بیمة زندگی «پژوهشی مبتنی‌بر نظریة داده‌بنیاد»‏

صفحه 33-54
حسینعلی بختیار نصرآبادی؛ طهمورث حسنقلی پور؛ سید ابوالقاسم میرا؛ ابوعلی ودادهیر

5.

بررسی تأثیر وابستگی اجتماعی بر اعتماد مشتریان در شبکه‌های اجتماعی

صفحه 55-76
ناصر صفایی؛ هما عاطف یکتا

6.

شناسایی و اولویت‌بندی روش‌های تبلیغات اینترنتی مجتمع‌های تجاری؛ مطالعة موردی: مجتمع تجاری ارگ تهران

صفحه 77-96
علی عباس زاده؛ ناصر یزدانی

7.

بازارگرایی و عملکرد محصول جدید؛ بررسی نقش تعدیل‌گری روابط اجتماعی مدیران و نیاز ضمنی مشتری

صفحه 97-114
اسماعیل شاه طهماسبی؛ سجاد مزارعی؛ فاطمه لاله زار

8.

واکاوی عوامل مؤثر بر رفتار استفاده مصرف‌کننده از فناوری خرید اینترنتی براساس نظریة یکپارچة پذیرش و استفاده از ‏تکنولوژی2 (‏UTAUT2‎‏)؛ مطالعة موردی: مشتریان فروشگاه دیجی‌کالا در استان خوزستان

صفحه 115-136
کوثر مجدم؛ مهدی نداف؛ سارا محمدی

9.

بررسی تاثیر موسیقی بر احساس لذت مشتریان خانم در بازایابی عصبی

صفحه 137-150
علی بنیادی نائینی؛ حدیث ادیب کیا

10.

بررسی اثرات تبلیغات دهان‌به‌دهان بر میزان رشد تعداد کاربران بازی‌های موبایلی در ایران

صفحه 151-170
مجمدرضا پارسانژاد؛ مجتبی خوش لهجه صدق؛ میلاد گنج خانی

11.

بررسی نقش دعاوی حقوقی میان اپل و سامسونگ در استراتژی‌های قیمت‌گذاری و بازاریابی دو شرکت

صفحه 171-205
بهنام محمدی؛ مسعود طالبیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب