زارع زاده, زهرا, طباطبایی نسب, سید محمد, شفیعی, سیدعلی. (1398). بررسی تأثیر سطوح دشواری فراشناختی تبلیغات بر درگیری ذهنی افراد از بعد ثبات. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(4), 15-32. doi: 10.22108/nmrj.2020.118334.1823
زهرا زارع زاده; سید محمد طباطبایی نسب; سیدعلی شفیعی. "بررسی تأثیر سطوح دشواری فراشناختی تبلیغات بر درگیری ذهنی افراد از بعد ثبات". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9, 4, 1398, 15-32. doi: 10.22108/nmrj.2020.118334.1823
زارع زاده, زهرا, طباطبایی نسب, سید محمد, شفیعی, سیدعلی. (1398). 'بررسی تأثیر سطوح دشواری فراشناختی تبلیغات بر درگیری ذهنی افراد از بعد ثبات', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 9(4), pp. 15-32. doi: 10.22108/nmrj.2020.118334.1823
زارع زاده, زهرا, طباطبایی نسب, سید محمد, شفیعی, سیدعلی. بررسی تأثیر سطوح دشواری فراشناختی تبلیغات بر درگیری ذهنی افراد از بعد ثبات. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1398; 9(4): 15-32. doi: 10.22108/nmrj.2020.118334.1823


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب