زارع زاده, زهرا, طباطبایی نسب, سید محمد, شفیعی, سیدعلی. (1398). بررسی تأثیر سطوح دشواری فراشناختی تبلیغات بر درگیری ذهنی افراد از بعد ثبات. , 9(4), 15-32. doi: 10.22108/nmrj.2020.118334.1823
زهرا زارع زاده; سید محمد طباطبایی نسب; سیدعلی شفیعی. "بررسی تأثیر سطوح دشواری فراشناختی تبلیغات بر درگیری ذهنی افراد از بعد ثبات". , 9, 4, 1398, 15-32. doi: 10.22108/nmrj.2020.118334.1823
زارع زاده, زهرا, طباطبایی نسب, سید محمد, شفیعی, سیدعلی. (1398). 'بررسی تأثیر سطوح دشواری فراشناختی تبلیغات بر درگیری ذهنی افراد از بعد ثبات', , 9(4), pp. 15-32. doi: 10.22108/nmrj.2020.118334.1823
زارع زاده, زهرا, طباطبایی نسب, سید محمد, شفیعی, سیدعلی. بررسی تأثیر سطوح دشواری فراشناختی تبلیغات بر درگیری ذهنی افراد از بعد ثبات. , 1398; 9(4): 15-32. doi: 10.22108/nmrj.2020.118334.1823


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب