1.

شناسنامه علمی نشریه(سال 11، شماره 2، پیاپی 24، پائیز و زمستان 1395)


2.

بررسی تأثیر روش تدریس مبتنی بر «فعالیت و تمرین» بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دختر دورة کارشناسی علوم تربیتی دانشگاه پیام نور اصفهان «در درس آمار»

صفحه 1-26
هوشنگ طالبی؛ بتول بصیری

3.

ساخت و اعتباریابی مقیاس نیاز پژوهشی معلمان مقطع متوسطة شهر مشهد براساس نظریة خودتعیین‌گری

صفحه 27-44
فاطمه ارفع بلوچی؛ حسین کارشکی؛ محمدرضا آهنچیان؛ حمید ناصریان؛ احسان افشاری زاده

4.

بررسی تأثیر رهبری اخلاقی بر توسعة سازمان یادگیرنده در مدارس متوسّطة شهری

صفحه 45-58
محمد فرزانه؛ کیوان مرادی؛ رباب ملایی

5.

مقایسة باورهای انگیزشی، مهارتهای فراشناختی و یادگیری خودتنظیمی دانش آموزان تیزهوش و عادی شهر اصفهان

صفحه 59-70
زهرا آرامی؛ غلامرضا منشئی؛ احمد عابدی؛ طیبه شریفی

6.

تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی(شناختی و فراشناختی) بر جهت‌گیری هدف در دانش‌آموزان دختر پایة دوم دورة متوسطة دوم با پیگیری شصت‌روزه

صفحه 71-86
ایرج نیک پی؛ سعید فرحبخش؛ لیلا یوسف وند

7.

تحلیل چند سطحی عوامل مؤثّر بر تاب‌آوری تحصیلی(مورد مطالعه: دانش آموزان مقطع متوسّطة مناطق کمتر توسعه یافتة شهرستان مبارکه)

صفحه 87-106
رضا همتی؛ مسعود غفاری

8.

تدوین الگوی معادلة ساختاری نقش فشارآورهای تحصیلی بر تاب آوری، انگیزش و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان پیش دانشگاهی دختر شهر اصفهان

صفحه 107-126
زهرا سادات فاضل؛ فریبا یزدخواستی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب