1.

ارائه مدلی برای تبیین ارزش ویژه برند بر مبنای کارمندان در بیمه‌های بازرگانی استان یزد

صفحه 1-16
سیدیعقوب حسینی؛ سیدعباس موسوی؛ علیرضا ضیایی بیده

2.

بررسی امکان انعقاد قراردادهای مالکیت زمانی از طریق عقود معین

صفحه 17-36
سید محمد صادق طباطبایی؛ سمیه تاجمیر ریاحی

3.

بررسی ویژگی‌های تبلیغ ویروسی و علت انتشار آن در اینترنت

صفحه 37-48
مهرداد مدهوشی؛ میثم شیرخدایی؛ سعید رضایی؛ ایوب رمضانی

4.

بررسی رفتار هم نوایی مصرف کنندگان در شبکه‌های مجازی دربین دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز

صفحه 49-62
بهرام رنجبریان؛ ادریس محمودی؛ فروز جعفری زاده؛ محسن هوشمند

5.

آسیب شناسی برند گردشگری ایران

صفحه 63-80
حمید ضرغام بروجنی؛ هلیا بارزانی

6.

بخش‌بندی بازدیدکنندگان مراکز تجاری بر مبنای نوع فعالیت با استفاده از تکنیک تحلیل عاملی و تحلیل خوشه‌ای

صفحه 81-96
منصور مومنی؛ رضا سلیمانی دامنه؛ نیما یحیی پور جلالی

7.

طراحی و تبیین مدل سیستمی به منظور ارزیابی جذابیت بازارهای بین‌المللی برای صادرکنندگان کشور افغانستان

صفحه 97-118
غلامعلی طبرسا؛ سید یحیی اخلاقی

8.

بررسی ادراک مشتریان از واحد پولی و تاثیر آن بر حساسیت قیمتی مشتریان

صفحه 119-138
محسن نظری؛ احمد قدس الهی؛ شهرزاد شهریوری

9.

شناسایی و اولویت بندی موانع صادرات و ارائه راهکارهای توسعه صادرات صنایع کوچک و متوسط (SMEs) در صنایع غذایی آذربایجان غربی

صفحه 139-160
حسین رحمانی یوشانلوئی؛ منوچهر انصاری؛ محمد میرکاظمی؛ محمد رضا ابراهیمی

10.

بررسی و تبیین سنجش میزان رضایتمندی ارباب رجوع با مدل (CSM) (مورد: اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان، 1390-1384)

صفحه 161-182
مرتضی رضایی صوفی؛ فرزاد زیویار؛ رضا عباسی بختیاری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب