حسینی, سیدیعقوب, موسوی, سیدعباس, ضیایی بیده, علیرضا. (1392). ارائه مدلی برای تبیین ارزش ویژه برند بر مبنای کارمندان در بیمه‌های بازرگانی استان یزد. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 3(1), 1-16.
سیدیعقوب حسینی; سیدعباس موسوی; علیرضا ضیایی بیده. "ارائه مدلی برای تبیین ارزش ویژه برند بر مبنای کارمندان در بیمه‌های بازرگانی استان یزد". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 3, 1, 1392, 1-16.
حسینی, سیدیعقوب, موسوی, سیدعباس, ضیایی بیده, علیرضا. (1392). 'ارائه مدلی برای تبیین ارزش ویژه برند بر مبنای کارمندان در بیمه‌های بازرگانی استان یزد', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 3(1), pp. 1-16.
حسینی, سیدیعقوب, موسوی, سیدعباس, ضیایی بیده, علیرضا. ارائه مدلی برای تبیین ارزش ویژه برند بر مبنای کارمندان در بیمه‌های بازرگانی استان یزد. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1392; 3(1): 1-16.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب