ضرغام بروجنی, حمید, بارزانی, هلیا. (1392). آسیب شناسی برند گردشگری ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 3(1), 63-80.
حمید ضرغام بروجنی; هلیا بارزانی. "آسیب شناسی برند گردشگری ایران". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 3, 1, 1392, 63-80.
ضرغام بروجنی, حمید, بارزانی, هلیا. (1392). 'آسیب شناسی برند گردشگری ایران', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 3(1), pp. 63-80.
ضرغام بروجنی, حمید, بارزانی, هلیا. آسیب شناسی برند گردشگری ایران. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1392; 3(1): 63-80.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب