1.

تأملی بر مقوله تولید و تدوین برنامه‌درسی با تأکید بر اندیشه آیزنر: مأموریت منسوخ یا معتبر در رشته برنامه‌درسی؟

صفحه 1-20
محمود مهرمحمدی

2.

حاکمیت سنت دیسیپلین محوری بر جهت‌گیری‌های برنامه درسی تربیت هنری معلمان هنر دورۀ راهنمایی تحصیلی: چالش‌ها و آسیب ها

صفحه 21-46
مقصود امین‌خندقی؛ حمیده پاک‌مهر

3.

دیدگاه متخصصان برنامه ‌درسی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی درباره چگونگی مشارکت دانشجویان این دوره در برنامه‌ریزی درسی

صفحه 47-88
فریدون شریفیان؛ سید ابراهیم میرشاه جعفری؛ سید مصطفی شریف؛ نعمت‌اله موسی‌پور

4.

پیش ‏بینی عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه تبریز بر اساس نگرش تفکر انتقادی و شیوه ‏های شناختی یادگیری

صفحه 89-104
پروانه علائی؛ اسکندر فتحی آذر؛ وحیده عبداللهی عدلی انصار

5.

زمینه‌یابی ادراک تلفیق فناوری آموزشی در فعالیت های علمی-آموزشی و پژوهشی دانشجویان دانشکده های علوم تربیتی و روان‌شناسی، علوم و فنی– مهندسی دانشگاه اصفهان

صفحه 105-128
زهره آقاکثیری؛ بی‌بی عشرت زمانی

6.

میزان کاربست مؤلفه‌های سازمان یاددهنده توسط مدیران در کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های دولتی شهر تهران براساس نظریه تیچی

صفحه 129-148
حسین مطلبی؛ احمد شعبانی؛ سعید رجایی‌پور

7.

بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس درجه‌بندی اسنپ چهار، فرم معلم (SNAP-IV) در دانش‌آموزان دوره ابتدایی شهر اصفهان

صفحه 149-168
الهام محمدی؛ احمد عابدی؛ اصغر آقایی؛ مریم محمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب