1.

بررسی تاثیر ریسک، ارزش و آگاهی قیمت بر تمایل به خرید کالاهای بازار خاکستری در استان کرمان

صفحه 1-22
بهرام جبارزاده؛ علی ملاحسینی

2.

بررسی تاثیر ویژگی های جمعیت شناختی بر جذب کمکهای مردمی از طریق تبلیغات با سرویس پیام کوتاه

صفحه 23-40
بهرام حسن پور؛ سمیه حاجی زاده؛ میرزاحسن حسینی

3.

عوامل موثر بر توسعه فناوری شناسایی از طریق فرکانس‌های رادیویی (RFID) در مدیریت زنجیره تامین الکترونیکی (E-SCM )

صفحه 41-70
علی صنایعی؛ فریبرز سبحان منش؛ فریبرز سبحان منش؛ امیرمهدی قاضی فرد

4.

بررسی تاثیر ویژگی‌های فردی بر ایجاد هوش بازاریابی در سازمان

صفحه 71-100
علیرضا جلالی کلده؛ محمد فاریابی؛ محمد فاریابی؛ فاطمه نیکبخت

5.

بررسی و رتبه‌بندی عوامل و مؤلفه‌های مؤثر بر فرآیند توسعه محصول جدید (مطالعه دیدگاه مدیران SMEs واقع در صنایع غذایی و آشامیدنی استان فارس)

صفحه 101-126
حسن حاتمی نسب؛ فرهنگ محمدی؛ رضا طالعی فر؛ سعید سعیدا اردکانی؛ فرهنگ محمدی

6.

رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر رقابت‌پذیری صنعت فرش کشور با روش تاپسیس فازی

صفحه 127-154
نیما سعیدی؛ فریده حق شناس کاشانی

7.

کارکرد صادراتی شرکت‌ها: شناسایی اثر مزیت‌های رقابتی، تطبیق تاکتیک‌های بازاریابی و تجربه صادراتی بر کارکرد صادراتی

صفحه 155-180
یعقوب حسینی؛ جواد میرجهان مرد


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب