1.

مقایسه الگوی ترسیمی، توانایی سازمان‌دهی و حافظه دیداری- فضایی کودکان با و بدون اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی

صفحه 1-10
حمید علیزاده؛ پناه‌علی حسین‌زاده؛ علی‌محمد گودرزی؛ هادی زرافشان

2.

متن کامل مجله

صفحه 1-118

3.

رابطه طرحواره‌های ناسازگار اولیه و حالات فراشناختی در دانش‌آموزان دختر و پسر

صفحه 11-22
حمید کاظمی؛ سارا مطهری

4.

اثربخشی گروه درمانی شناختی- رفتاری بر درآمیختگی فکر- عمل،

صفحه 23-32
سودابه بساک‌نژاد؛ یداله زرگر؛ معصومه حاتمی سربرزه

5.

تأثیر مشاوره مسیر شغلی به سبک رویکرد تصادفی برنامه‌ریزی‌شده بر قابلیت‌های کارآفرینی دانشجویان

صفحه 33-48
لعیا دین‌دوست؛ محمدرضا عابدی؛ فاطمه بهرامی

6.

بررسی رابطه بین اهداف پیشرفت و عملکرد تحصیلی در دانش‌آموزان مدارس تیزهوشان و مدارس عادی: نقش میانجی‌گرایانه سبک‌های تفکر

صفحه 49-68
حجت محمودی؛ علی عیسی‌زادگان؛ جواد امانی ساری بگلو؛ افسانه کتابی

7.

مقایسه‌ شیوه‌های مقابله با فشار روانی مادران کودکان عقب مانده ذهنی، فلج مغزی و عادی

صفحه 69-80
سارا آقابابایی؛ نسیم استکی آزاد؛ احمد عابدی

8.

اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بر میزان پرخاشگری دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه

صفحه 81-98
مهناز اشرفی؛ فرزانه منجزی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب