عباسی, عباس, حاتمی, آناهیتا, ابراهیمی, ابوالقاسم. (1403). ارائۀ الگوی تأثیرگذاران بازاریابی در شبکۀ اجتماعی (مورد مطالعه: صنعت مد). , 14(3), 1-24. doi: 10.22108/nmrj.2024.142304.3084
عباس عباسی; آناهیتا حاتمی; ابوالقاسم ابراهیمی. "ارائۀ الگوی تأثیرگذاران بازاریابی در شبکۀ اجتماعی (مورد مطالعه: صنعت مد)". , 14, 3, 1403, 1-24. doi: 10.22108/nmrj.2024.142304.3084
عباسی, عباس, حاتمی, آناهیتا, ابراهیمی, ابوالقاسم. (1403). 'ارائۀ الگوی تأثیرگذاران بازاریابی در شبکۀ اجتماعی (مورد مطالعه: صنعت مد)', , 14(3), pp. 1-24. doi: 10.22108/nmrj.2024.142304.3084
عباسی, عباس, حاتمی, آناهیتا, ابراهیمی, ابوالقاسم. ارائۀ الگوی تأثیرگذاران بازاریابی در شبکۀ اجتماعی (مورد مطالعه: صنعت مد). , 1403; 14(3): 1-24. doi: 10.22108/nmrj.2024.142304.3084


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب