باشکوه اجیرلو, محمد, محمدخانی, رحیم. (1402). طراحی مدل پیاده‌سازی بازاریابی دیجیتال بنگاه به بنگاه با تأکید بر مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر هوش مصنوعی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(3), 133-158. doi: 10.22108/nmrj.2023.138898.2952
محمد باشکوه اجیرلو; رحیم محمدخانی. "طراحی مدل پیاده‌سازی بازاریابی دیجیتال بنگاه به بنگاه با تأکید بر مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر هوش مصنوعی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13, 3, 1402, 133-158. doi: 10.22108/nmrj.2023.138898.2952
باشکوه اجیرلو, محمد, محمدخانی, رحیم. (1402). 'طراحی مدل پیاده‌سازی بازاریابی دیجیتال بنگاه به بنگاه با تأکید بر مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر هوش مصنوعی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(3), pp. 133-158. doi: 10.22108/nmrj.2023.138898.2952
باشکوه اجیرلو, محمد, محمدخانی, رحیم. طراحی مدل پیاده‌سازی بازاریابی دیجیتال بنگاه به بنگاه با تأکید بر مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر هوش مصنوعی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1402; 13(3): 133-158. doi: 10.22108/nmrj.2023.138898.2952


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب