Sadeghi, Hamidreza, Bagheri Ragheb, Ghodrat Allah. (1402). Identifying the Success Factors of Online Sales of Sports Products and Services in Social Media. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1(1), 132-140. doi: 10.22108/jhs.2023.137349.1019
Hamidreza Sadeghi; Ghodrat Allah Bagheri Ragheb. "Identifying the Success Factors of Online Sales of Sports Products and Services in Social Media". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1, 1, 1402, 132-140. doi: 10.22108/jhs.2023.137349.1019
Sadeghi, Hamidreza, Bagheri Ragheb, Ghodrat Allah. (1402). 'Identifying the Success Factors of Online Sales of Sports Products and Services in Social Media', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1(1), pp. 132-140. doi: 10.22108/jhs.2023.137349.1019
Sadeghi, Hamidreza, Bagheri Ragheb, Ghodrat Allah. Identifying the Success Factors of Online Sales of Sports Products and Services in Social Media. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1402; 1(1): 132-140. doi: 10.22108/jhs.2023.137349.1019


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب