نوروزی, محمد, ماستری فراهانی, محمد, سعادت, مهدی. (1402). تحلیل رضایت مشتریان با رویکرد متن‌کاوی (مورد مطالعه: مشتریان عسل‌های ارگانیک)‏. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(3), 49-72. doi: 10.22108/nmrj.2023.137845.2908
محمد نوروزی; محمد ماستری فراهانی; مهدی سعادت. "تحلیل رضایت مشتریان با رویکرد متن‌کاوی (مورد مطالعه: مشتریان عسل‌های ارگانیک)‏". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13, 3, 1402, 49-72. doi: 10.22108/nmrj.2023.137845.2908
نوروزی, محمد, ماستری فراهانی, محمد, سعادت, مهدی. (1402). 'تحلیل رضایت مشتریان با رویکرد متن‌کاوی (مورد مطالعه: مشتریان عسل‌های ارگانیک)‏', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(3), pp. 49-72. doi: 10.22108/nmrj.2023.137845.2908
نوروزی, محمد, ماستری فراهانی, محمد, سعادت, مهدی. تحلیل رضایت مشتریان با رویکرد متن‌کاوی (مورد مطالعه: مشتریان عسل‌های ارگانیک)‏. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1402; 13(3): 49-72. doi: 10.22108/nmrj.2023.137845.2908


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب