دهقان پوری, حوریه, دارابی, مسعود, عظیم زاده, سید مرتضی, رجبی, مجتبی. (1402). بررسی تجربۀ چشایی برندهای متفاوت ماءالشعیر در‌بین ورزشکاران دوندۀ دانشگاه فردوسی مشهد از‌دیدگاه بازاریابی ‏عصبی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(2), 65-84. doi: 10.22108/nmrj.2023.137725.2901
حوریه دهقان پوری; مسعود دارابی; سید مرتضی عظیم زاده; مجتبی رجبی. "بررسی تجربۀ چشایی برندهای متفاوت ماءالشعیر در‌بین ورزشکاران دوندۀ دانشگاه فردوسی مشهد از‌دیدگاه بازاریابی ‏عصبی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13, 2, 1402, 65-84. doi: 10.22108/nmrj.2023.137725.2901
دهقان پوری, حوریه, دارابی, مسعود, عظیم زاده, سید مرتضی, رجبی, مجتبی. (1402). 'بررسی تجربۀ چشایی برندهای متفاوت ماءالشعیر در‌بین ورزشکاران دوندۀ دانشگاه فردوسی مشهد از‌دیدگاه بازاریابی ‏عصبی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(2), pp. 65-84. doi: 10.22108/nmrj.2023.137725.2901
دهقان پوری, حوریه, دارابی, مسعود, عظیم زاده, سید مرتضی, رجبی, مجتبی. بررسی تجربۀ چشایی برندهای متفاوت ماءالشعیر در‌بین ورزشکاران دوندۀ دانشگاه فردوسی مشهد از‌دیدگاه بازاریابی ‏عصبی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1402; 13(2): 65-84. doi: 10.22108/nmrj.2023.137725.2901


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب