عابدی, هلیا, نظری, محسن, شافعی, رضا. (1402). طراحی مدل تجربۀ واقع‌‌شدۀ خرید آنلاین مشتریان دیجی‌کالا در شرایط ‏VUCA. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(2), 109-142. doi: 10.22108/nmrj.2023.137578.2896
هلیا عابدی; محسن نظری; رضا شافعی. "طراحی مدل تجربۀ واقع‌‌شدۀ خرید آنلاین مشتریان دیجی‌کالا در شرایط ‏VUCA". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13, 2, 1402, 109-142. doi: 10.22108/nmrj.2023.137578.2896
عابدی, هلیا, نظری, محسن, شافعی, رضا. (1402). 'طراحی مدل تجربۀ واقع‌‌شدۀ خرید آنلاین مشتریان دیجی‌کالا در شرایط ‏VUCA', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(2), pp. 109-142. doi: 10.22108/nmrj.2023.137578.2896
عابدی, هلیا, نظری, محسن, شافعی, رضا. طراحی مدل تجربۀ واقع‌‌شدۀ خرید آنلاین مشتریان دیجی‌کالا در شرایط ‏VUCA. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1402; 13(2): 109-142. doi: 10.22108/nmrj.2023.137578.2896


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب