دوالی, محمد مهدی, معصوم زاده جوزدانی, رسول, رسولی, نسرین. (1402). تأثیر قصد خرید و پیشایندهای آن بر اخبار جعلی با تعدیل‌گری اعتماد برند: رویکرد زنجیرۀ یادگیری اجتماعی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(2), 143-168. doi: 10.22108/nmrj.2023.137350.2878
محمد مهدی دوالی; رسول معصوم زاده جوزدانی; نسرین رسولی. "تأثیر قصد خرید و پیشایندهای آن بر اخبار جعلی با تعدیل‌گری اعتماد برند: رویکرد زنجیرۀ یادگیری اجتماعی". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13, 2, 1402, 143-168. doi: 10.22108/nmrj.2023.137350.2878
دوالی, محمد مهدی, معصوم زاده جوزدانی, رسول, رسولی, نسرین. (1402). 'تأثیر قصد خرید و پیشایندهای آن بر اخبار جعلی با تعدیل‌گری اعتماد برند: رویکرد زنجیرۀ یادگیری اجتماعی', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 13(2), pp. 143-168. doi: 10.22108/nmrj.2023.137350.2878
دوالی, محمد مهدی, معصوم زاده جوزدانی, رسول, رسولی, نسرین. تأثیر قصد خرید و پیشایندهای آن بر اخبار جعلی با تعدیل‌گری اعتماد برند: رویکرد زنجیرۀ یادگیری اجتماعی. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1402; 13(2): 143-168. doi: 10.22108/nmrj.2023.137350.2878


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب