مرادی دولیسکانی, مرتضی, یونس پور, زینب, پویا, مهدی. (1400). اثربخشی تدریس به شیوۀ کلاس معکوس بر راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و مؤلفه‌های انگیزش یادگیری درس روش تحقیق بین کارکنان مرکز تحقیقاتی آجا. , 16(2), 99-116. doi: 10.22108/nea.2022.132056.1728
مرتضی مرادی دولیسکانی; زینب یونس پور; مهدی پویا. "اثربخشی تدریس به شیوۀ کلاس معکوس بر راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و مؤلفه‌های انگیزش یادگیری درس روش تحقیق بین کارکنان مرکز تحقیقاتی آجا". , 16, 2, 1400, 99-116. doi: 10.22108/nea.2022.132056.1728
مرادی دولیسکانی, مرتضی, یونس پور, زینب, پویا, مهدی. (1400). 'اثربخشی تدریس به شیوۀ کلاس معکوس بر راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و مؤلفه‌های انگیزش یادگیری درس روش تحقیق بین کارکنان مرکز تحقیقاتی آجا', , 16(2), pp. 99-116. doi: 10.22108/nea.2022.132056.1728
مرادی دولیسکانی, مرتضی, یونس پور, زینب, پویا, مهدی. اثربخشی تدریس به شیوۀ کلاس معکوس بر راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و مؤلفه‌های انگیزش یادگیری درس روش تحقیق بین کارکنان مرکز تحقیقاتی آجا. , 1400; 16(2): 99-116. doi: 10.22108/nea.2022.132056.1728


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب