کیایی, سحر, عالی, آمنه, نیکخو, فاطمه. (1401). آیا محیط آموزشی بهزیستی روانشناختی کودکان پیش‌دبستانی را متأثر می‌سازد؟ تحلیل نقش انضباط. , 8(1), 19-40. doi: 10.22108/ppls.2022.129152.2135
سحر کیایی; آمنه عالی; فاطمه نیکخو. "آیا محیط آموزشی بهزیستی روانشناختی کودکان پیش‌دبستانی را متأثر می‌سازد؟ تحلیل نقش انضباط". , 8, 1, 1401, 19-40. doi: 10.22108/ppls.2022.129152.2135
کیایی, سحر, عالی, آمنه, نیکخو, فاطمه. (1401). 'آیا محیط آموزشی بهزیستی روانشناختی کودکان پیش‌دبستانی را متأثر می‌سازد؟ تحلیل نقش انضباط', , 8(1), pp. 19-40. doi: 10.22108/ppls.2022.129152.2135
کیایی, سحر, عالی, آمنه, نیکخو, فاطمه. آیا محیط آموزشی بهزیستی روانشناختی کودکان پیش‌دبستانی را متأثر می‌سازد؟ تحلیل نقش انضباط. , 1401; 8(1): 19-40. doi: 10.22108/ppls.2022.129152.2135


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب