Hasanvand, Mahdi, Mohammadian, Amir. (1401). The Effects of Guided Discovery Learning on the Development of Iranian Teenage and Adult EFL Learners’ Syntactic Structures. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(2), 73-92. doi: 10.22108/are.2022.130652.1781
Mahdi Hasanvand; Amir Mohammadian. "The Effects of Guided Discovery Learning on the Development of Iranian Teenage and Adult EFL Learners’ Syntactic Structures". سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11, 2, 1401, 73-92. doi: 10.22108/are.2022.130652.1781
Hasanvand, Mahdi, Mohammadian, Amir. (1401). 'The Effects of Guided Discovery Learning on the Development of Iranian Teenage and Adult EFL Learners’ Syntactic Structures', سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 11(2), pp. 73-92. doi: 10.22108/are.2022.130652.1781
Hasanvand, Mahdi, Mohammadian, Amir. The Effects of Guided Discovery Learning on the Development of Iranian Teenage and Adult EFL Learners’ Syntactic Structures. سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه اصفهان, 1401; 11(2): 73-92. doi: 10.22108/are.2022.130652.1781


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب